میوینچی-MAYVINCI

فن آوری پیشرفته نانو سرامیک خودرو Mayvinci Iran

میوینچی-MAYVINCI

فن آوری پیشرفته نانو سرامیک خودرو Mayvinci Iran

MAYVINCI C16

پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو مدل C16  می‌وینچی  MAYVINCI یکی دیگر از محصولات شرکت انگلیسی می‌وینچی میباشد که در قالب سرامیک بدنه خودرو به بازار عرضه می‌گردد.این محصول از ترکیب شیمیایی SI  و O2 تشکیل شده است که مقاومت خوبی به سطوح فلزی در برابر هر گونه خط و خش و نیز آلودگی می‌دهد. پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو مدل C16  می‌وینچی  MAYVINCI در اصل با ایجاد یک لایه محافظتی باعث آب گریز کردن سطح رنگی بدنه خودرو می‌شود به این ترتیب که سطح از اثرپذیری هر گونه ماده مخرب، چربی، مایعات و گرد و غبار جاده ای بر روی خود مقاومت می‌کند و باعث شفافیت و وضوح هر چه بیشتر سطح بدنه خودرو می‌گردد.
پوشش نانو سرامیک بدنه خودرو مدل C16  می‌وینچی  MAYVINCI با حفظ چسبندگی بین مولکولی مواد تشکیل دهنده خود از سطح بدنه خودروی شما به مدت سه سال در برابر انواع تهدیدهای مخرب محیطی نظیر اشعه UV  نور خورشید، بارندگی های فصلی و سرما و گرما مراقبت می‌نماید. لازم به ذکر است 16 میلی لیتر از این محصول برای بدنه یک خودرو کافی می‌باشد.

ویژگی محصول
·         بهره گیری از نانو تکنولوژی ذرات
·         محافظت طولانی مدت از سطح بدنه خودرو
·         افزایش شفافیت رنگ بدنه خودرو
·         بسیار مقرون به صرفه
·         مدت ماندگاری حدود 3 سال
معرفی تولیدکننده:
در اقدامی بی سابقه و تامل برانگیز، چهار کشور صنعتی در راستای توسعه فناوری رنگ و پولیش خودرو گام برداشتند که این موضوع نشانگر تمایل و علاقه بازار خودرو به صنعت رنگ و پولیش یا در مجموع محصولات جانبی و مراقبتی از خودرو میباشد.